Kā SEO var palīdzēt sasniegt klientus?

Katrs, kas jau ir izveidojis sev mājas lapu vai, piemēram, online veikalu, jau ir saskaries ar tāda veida jēdzienu kā seo optimizācija. Pat, gadījumā ja Jūs pirmo reizi redzat abreviatūru ”SEO”, kas jau nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad tiešām – kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomāsimies situāciju, kad esat izveidojis savu interneta resursu – mājas lapu, un Jūs vēlaties, protams, lai cilvēki varētu to atrast un apmeklētu. Konkrēti priekš tā būs izvēlēta seo optimizācija. Šeit būs savdabīga stratēģija, kur apvienots rīcību komplekss, kurš noved pie tā, ka Jūsu vietne tiek līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Kas ir seo un kā tas uzradās?

Vienlaikus ar meklēšanas programmu uzrašanos tālajos 90. gados daudzi dalībnieki saprata, kad viņiem būtu jāizpēta meklētājprogrammu darbības algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tanī periodā parādījās sapratne par to, kas ir SEO un priekš kam tas ir nepieciešams, pie tam parādījās tāda profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli strādā jau ar vietņu seo optimizāciju. Šajā periodā galvenokārt pietika ar SPAM veidīgu tekstu ar atslēgvārdiem, lai būtu augstās pozīcijās.
1998. gadā google meklētāja programma izdeva PageRank algoritmu, kurs pilnīgi mainīja visu. Sekojot Google Meklētājs, tad arī Yandex 1999. gadā ieviesa savu TIC algoritmu. Abi algoritmi bija līdzīgi un pamatojās uz lapas svaru. Lielu apjomu sāka ieņemt mājas lapas optimizācija.
Kopš 2012. gada meklētājprogrammas uzsākušas sīvu cīņu ar linku surogātpastu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma ieviešanu 2012. gadā. Pēc tam jau 2014. gadā Yandex paziņoja, ka pilnīgi atspēkoja linku svaru uz reitinga formulu, un 2015. gadā izlaida Minusinsk filtru, kas sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada ikviens seo speciālists jau saprata, ka tiešām spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd jau ir zināmi vairak kā 800 faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā var šodien sasniegt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, ir sistemātisks un grūts darbs lapā, kur ir labi pārdomāta seo stratēģija.

Speciālists, kura mājas lapas izveide būs atbilstoša visām prasībām

Taja brīdī, kad Jūs nonācāt pie secinājuma, ka Jums ir vajadzīga laba digitālā mārketinga aģentūra, ar ko labāk uzsākt meklējumus? Ne visu laiku tā mārketinga aģentūra ir vislabākā, kas ir lielākā un parādās meklētāju TOP-3, tā kā visbiežāk lielās kompānijās pastāv tik ļoti daudz esošo projektu, ka lielākoties notiek procesu automatizācija, kas dažreiz nav tas labākais. Brīdī, kad sameklējāt to vietu, kas Jums visvairāk patīk, noskaidrojiet, kādi seo pakalpojumi tiek piedāvāti, kā arī kāds tieši ir speciālistu sastāvs. Ļoti labi, ja ir tāds seo speciālists, kura pienākumos būs mājas lapas seo audits un pēc tam profesionāli izstrādāta seo stratēģija. Savā pamatā digitālā mārketinga aģentūra var būt neliela, taču tanī var darboties kvalitatīvi darbinieki, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Ļoti labi, ja pakalpojumos ir arī mājas lapu izstrāde, tā kā tādā veidā vietne var tikt no sakuma izgatavota ļoti pareizi. Noskaidrojiet paši priekš sevis, kas ir google reklāma, tā kā tas būs vēl papildus veids, kadā veidā nopelnīt no savas lapas. Mūsu laikmetā tieši digitālais mārketings ir tā lieta, uz kuru ir jāliek akcents, jo tas ļaus Jums pelnīt un iegūt pastāvīgu klientu loku. Tāpēc šajā gadījumā laba mārketinga aģentūra ir galvenais moments, kura izvēlei jāattiecas ar īpašu vērību.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *