21.gs mārketinga pakalpojumu klāsts, ar ko tad viņi atšķiras?

Kas ir SEO? Īsi sakot, tā ir tieši meklētājprogrammu optimizācija. Šī veida plāns slepj sevī pārdomātu vietnes attīstību un vēl tās popularizēšanu, lai mēģināt sasniegt vienu no pirmajām vietām meklēšanas programmas rezultātos. SEO mājas lapas optimizācija var būt skaidrota citādā veidā, piemēram, datu plūsmas kanālu piesaistīšanu vietnei vai savdabīgu instrumentu, kā ietekmēt meklēsanas robotus, priekš tam, lai sasniegtu pirmo pozīciju meklēšanā. Parādās jautājums, kāpēc īsti jau ir tik ļoti būtiski atrasties meklēšanas rezultātu augšējās rindās. To var izskaidrot ar meklētājprogrammu statistiku jeb meklēto atslēgvārdu ievadi, kas atspoguļo lietotāju vēlmi kaut ko iegādāties. No kopējās datu plūsmas daudzuma deviņdesmit pieci procenti ietilpst meklēšanas rezultātu pirmajā lappusē, bet tikai no 60% līdz astoņdesmit procentiem – 1.-3. lappusē. Jebkurš biznesmens labprāt pievilināt tādu interesi savam uzņēmumam (zīmolam, precēm), tādēļ jau ir būtiski likt klāt visus spēkus, lai iekļūtu meklēšanas rezultātu pirmajās vietās.

Ienāc arī – http://www.talsuvestis.lv/2020/11/25/kadel-seo-optimizacija-kluvusi-ipasi-nozimiga/

SEO vēsture un arī pilnveidošanās

Vienlaicīgi ar pamata meklētājprogrammu uzrašanos senajos deviņdesmitajos gados vairāki lietotāji saprata, ka tiem tomēr ir jāapskatās meklēšanas programmu darbības algoritmi, lai varētu palielināt trafiku, kā arī klientus sev. Tanī laikā parādījās sapratne tieši par to, kas ir SEO un priekš kam tas būtu nepieciešams, kā arī parādījās tāda profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā ar mājas lapu seo optimizāciju. Šinī periodā pārsvarā bija pietiekoši ar kādu SPAM veidīgu tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai atrastos augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā google meklētāja programma ieviesa PageRank algoritmu, kas radikāli visu izmainīja. Līdzīgi kā Google Meklētājs, arī Yandex gadu vēlāk – 1999. gadā izstrādāja savu TIC algoritmu. Šie algoritmi bija līdzīgi un balstījās uz saites svaru. Lielu svaru uzsāka ieņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklētājprogrammas ir sākušas pamatīgu karu ar saišu spamošanu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012.g. Pēc tam 2014. gadā Yandex visiem paziņoja, ka pilnīgi atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, un 2015. gadā izlaida Minusinsk filtru, kas sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. ikkatrs seo speciālists saprata, ka spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir deklarēti vairak kā 800 faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā mūsu laikmetā sasniegt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, jau ir nepārtraukts kā arī sarežģīts darbs lapā, kur ir labi pārdomāta seo stratēģija.

Kurā vietā eksistē tāda veida digitālā mārketinga aģentūra, kas palīdzēs iekļūt TOP-3?

Brīdī, kad Jūs mēģiniet atrast kādu, kam būtu iespējams deliģēt Jūsu mājas lapas optimizācija un reklamēšana, pats svarīgākais ir atcerēties, ka dotais uzdevums ir jāveic labai komandai vai arī seo speciālistam. Pastāv daudzi veidi, kādā veidā tos sameklēt un organizēt sadarbību. Daži cilvēki domā, ka tāds seo speciālists var strādāt strādāt pie viņiem firmā, taču tādu variantu standartā izvēlas tieši tie īpašnieki, kas diezgan šauri domā un nevar saredzēt kopējo priekšstatu par darbību un tā īsti neizprot, kas ir seo un digitālais mārketings. Šeit galvenais arguments ir tāds, kad atsevišķs darbinikes – seo speciālists, darbosies vienīgi pie šī viena darba devēja projektiem. Bet šim lēmumam ir pāris ne pārāk pozitīvas sekas – tāds profesionālis ievērojami daudz izmaksā, tam ir jānodrošina atvaļinājums un prēmijas izmaksas. Protams, lielai kompānijai jau ir izdevīgi, kad tā personāla sastāvā ir savdabīga digitālā mārketinga aģentūra ar saviem speciālistiem. Tajā pat brīdī pārējiem labāk sameklēt, kāda tieši reklāmas aģentūra būs piemērota viņu budžeta plānam un uzdevumiem. Šajā gadījumā darbinieka izdevumā būs pils seo audits un stratēģija, pēc kuras tiks realizēta uzlabošana un, ja būs nepieciešams – mājas lapas izveide. Droši var pat pamēģināt noskaidrot, cik tad rentabla ir google reklāma un pelnīt vēl ar citiem veidiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *