Mūsdienu konkurences apstākļi nosaka, ka bez labas reklāmas publiskā telpā neizdzīvos neviens uzņēmums – skarbi, bet tā ir patiesība. Daudzi lieliski izmanto sociālo tīklu priekšrocības, kuros ir iespējams bez maksas vai par simbolisku samaksu reklamēt savu piedāvājumu, taču, mūsdienās ar to vien būs par maz. Dzīvojot interneta laikmetā ir skaidrs, ka visa mūsu ikdiena 95% attīstīto valstu populācijas pārstāvju vidū, bāzējas ap to.
Patērētājam pakalpojuma sniedzējs kļūst vēl interesantāks, ja par to ir atrodama informācija internetā šeit – (http://epadomi.lv/kas_vertigs/bizness/25112020-vai_seo_optimizacija_ir_joma_kura_verts_i) ,kā arī ir sava mājas lapa. Bet, kā lai šī mājas lapa kļūst viegli pieejama un atrodama starp miljardiem citu? Nepieciešams atrast labu digitālā mārketinga speciālistu, kas sastādīs piemērotu SEO stratēģiju vietnes izaugsmei.
KĀ PADARĪT INTERNETA VIETNI REDZAMU POTENCIĀLAJIEM KLIENTIEM?
Mājas lapu optimizēšana, jeb SEO (search engine optimisation) ir pakalpojums, ko sniedz digitālā mārketinga aģentūra un tendēts uz labākiem vietņu rādījumiem un reitingu google. Ir pierādīts, ka tālāk pa pirmo lapu google meklētājā, cilvēki šķirsta tikai tad, ja sāk pārņemt izmisums, jo 95% gadījumu, meklējot preci vai pakalpojumu pēc konkrētiem atslēgvārdiem, rezultāti ir atrodami uzreiz. Ja mājaslapa ir izveidota un optimizēta piemērojoties visiem google algoritma standartiem, tad lapas pozīcija būs augsta, jo ir daudzi faktori, kas to ietekmē, ne tikai pareizu atslēgvārdu izmantošana tekstos. Speciāli veikts SEO audits nosaka lapas vājās un stiprās puses un SEO speciālists izstrādā piemērotu stratēģiju, lai lapas reitingi būtu augstāki. Google ir lielākais tiešsaistes meklētājs pasaulē, tādēļ skaidrs, ka jebkurš uzņēmums vēlas, lai viņa bizness meklētājā būtu augstās pozīcijās, kas nozīmētu arī lielāku klientu skaitu.
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA RISINĀJUMI UZŅĒMĒJIEM
Kopš internets ir ieņēmis stabilas pozīcijas mūsu ikdienā ik uz soļa, digitālā mārketinga iespējas plaukst un zeļ pa minūtēm. Jau labu laiku nepietiek vien ar lapas brīvu palaišanu tautās, jo lielā konkurence pieprasa, lai veiksmīgai apritei tīmeklī, lapa tiktu optimizēta nepieciešamajiem kritērijiem. Jaunākie statistikas dati liecina, ka 30 gadu laikā internetā klīst teju 2 miljardi aktīvu mājaslapu! Internets ir atrodams ne tikai mājās, bet arī viedtālruņos un pat bezmaksas wi-fi hot-spotos pilsētās un veikalos, tādēļ skaidrs ir viens – tas ir tik pat elementārs komunikāciju sistēmas dalībnieks kā elektrība vai ūdens. Uzņēmuma attīstība digitālā vidē, mūsdienās ir pats labākais veids, kā aptvert lielu mērķauditoriju un reklamēt savus pakalpojumus.